E-maily z programu nejsou doručeny na Gmail adresy

Příčina:

Všechny e-maily odeslané z programů Stravné a Sklad se odesílají přes server VIS.
Přes tento server denně projde velké množství e-mailů (od všech zákazníků VIS).
Google všechny odeslané e-maily vyhodnocuje a při nespecifickém množství e-maily vyhodnotí jako spam a odmítne je dále přijímat.

 

Není jasné, kdy a za jakých podmínek k odmítnutí dojde. Google tyto informace neposkytuje. Server VIS při této chybě zkusí e-mail znovu odeslat, ne vždy se ale podaří zprávu opakovaně doručit.

Řešení:

1)    Změna na jinou e-mailovou adresu na straně příjemce – jiná doména než
xxxx@gmail.com, například xxx@seznam.cz

 

2)    Ve Stravném 5 lze situaci řešit nastavením odesílaní e-mailů z programu
přes vlastní SMTP server

Návod pro nastavení vlastního SMTP serveru do programu S5